עוזרי הח"כים החרדים מדברים: "נותנים מענה לכל פנייה מסביב לשעון"

אסתי פלד No Comments on עוזרי הח"כים החרדים מדברים: "נותנים מענה לכל פנייה מסביב לשעון"

יונה ויזל עוזרו של יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר ושרוליק ורטהיימר עוזרו של סגנ"ש החינוך מאיר פרוש בראיון משותף ומרתק ב'קול חי' על הפעילות הענפה מאחורי הקלעים למען הפרט והכלל – אל תפספסו

אשר ופרוש בכנסת צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

לא תשמעו עליהם הרבה, אם בכלל, בעיתונים ובמהדורות החדשות. הם לא יהיו חתומים בריש גלי על ההצלחות, ואם לא נתקעתם עם איזה עניין ביורוקרטי מעצבן, יתכן שאינכם מכירים אותם כלל. אבל אם נזקקתם אי פעם לעזרתם של חברי הכנסת החרדים, בפרט מאז פרצה לחיינו הקורונה, הם היו שם. עוזריהם של חברי הכנסת החרדים ואנשי לשכותיהם, שזמינים לפניות הציבור מסביב לשעון ומספקים מענה לשלל מקרים ובעיות שונות.

בשיחה קצרה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, נחשפים שניים מהם, יונה ויזל, עוזרו של ח"כ אשר וישראל ורטהיימר עוזרו של סגן השר פרוש. האזינו לדבריהם של האנשים שמאחורי הקלעים של הפעילות הענפה של הנציגות החרדית בכנסת. 'אנשים לא יודעים כמה חברי הכנסת החרדים עובדים עבורם מסביב לשעון', הם זועקים.

ויזל: "התקופה הזו מלאה בהמון סוגי אתגרים. קיבלנו כמויות של פניות מאנשים שנפלו בין הכיסאות, כל חודש וצרותיו הוא. היה את איכוני השב"כ, נושא המלוניות, הבדיקות, החיסונים, הבדיקות הסרולוגיות. מזל שיש לציבור נציגות חזקה בכנסת, בלי זה אני לא יודע כיצד אנשים היו מסתדרים. אני מתעורר לטלפונים באמצע הלילה ומטפל בכל מיני דברים מסביב לשעון".

ורטהיימר: "לכל חבר הכנסת של יהדות התורה יש עוזר שעונה לכל הפניות של הציבור' בפרט בקורונה. זה שאומרים שחברי הכנסת לא עזרו זה שקר וכזב", זועק ורטהיימר מדם ליבו. "אני יכול להביא מאות סיפורים. הטלפון שלנו עובד 24/7. לא היה לי לא פורים, לא פסח לא שבועות".



0 תגובות